مصاحبه آرشیو خبر ها
رنج می بریم و بازی می کنیم

رنج می بریم و بازی می کنیم

جورجو کیه لینی مدافع ارزشمند و متعصب یوونتوس در گفت و گو با اسکای در مورد وضعیت یوونتوس و 11 برد پیاپی کسب شده در سری آ به گفت و گو پرداخت:

 

بعد از 10 برد، ادامه دادن به پیروزی سخت و سختر می شود. نباید فراموش کنیم که بازی یوونتوس و اینتر در سالهای اخیر نبرد اسکودتو بوده است، پس شبیه هیچ بازی دیگری نیست، اگرچه شما همان 3 امتیازی که مقابل اودینزه می گیرید که جلوی رم می گیرید. سختی این بازی و قدرت رقیب اگرچه در دوره ی سختی هستند، به ما جو گرمتری در ورزشگاه داد. ما حالا هویت خوبی پیدا کرده ایم، این را در کوپا ایتالیا مقابل لاتزیو هم دیدیم. می توانیم رنج ببریم و می توانیم بازی کنیم. بهترین نکته این است که همه ی کسانی هم که به زمین امده اند و شاید کمتر از بقیه بازی کرده اند، بسیار خوب بوده اند. من به روگانی، هرنانس و آساموا فکر می کنم، آسا دو بازی با فاصله ی زیاد بازی کرد، به خاطر مشکلات مختلفی که داشت. این به این معنی است که تیم هستیم و خوب کار می کنیم.

 

پنجمین اسکودتوی پیاپی...

 

تیم های دیگر بسیار به هم نزدیکند، پس هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. الان واضح است که ناپولی یک قدم جلوتر است، جلوتر از تمام مدعی های دیگر قرار دارند. اما اینکه بگوییم رم و اینتر از نبرد اسکودتو کنار رفته اند اشتباه است. اینتر تیم فوق العاده ایست و قهرمانان زیادی دارد و فیورنتینا با آن اشتیاقی که در اول فصل نشان داد می تواند هر کسی را شکست دهد، اما بعد از شروع سال جدید کمی لغزش کرده اند. اگر بتوانند این روحیه را برای مدت طولانی حفظ کنند می توانند برای هر کسی مشکل ساز شوند. اگر رم برابر ما نتیجه گرفته بود، هنوز شانسی برای بازگشت داشتند، اما حالا 10 امتیاز با ما و 12 امتیاز با صدر فاصله دارند، قهرمانیشان نیاز به معجزه خواهد داشت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: